Linnepe priekabos kablys skirtas visiems laikančiųjų rėmų prailginimams
Kalbant apie namelių ant ratų priekabas, Linnepe yra ekspertų sąrašo viršuje. Visi Linnepe kabliai yra pagaminti iš plieno ir padengti KTL, todėl yra nuolat apsaugoti nuo rūdžių. KTL danga (katodinė panardinimo danga) yra efektyvi ir ilgalaikė automobilių sektoriaus apsauga nuo korozijos, kuri yra atspari įbrėžimams ir atspari akmens drožlėms bei sūriam vandeniui. Mūsų vilkimo kabliukai visada turi EB tipo patvirtinimą, todėl jiems nereikia registracijos. Beje, kaip alternatyva arba papildomai prie kablio gali būti montuojama ir laikiklio sistema, nes dažniausiai priekabų sistemos jau sudaro tvirtinimo pagrindą krovinių laikiklio sistemai. Su mūsų vilkimo kabliais dažnai galite rinktis fiksuotą ir nuimamą rutulį.
Atnaujinkite sunkiems kroviniams
Priekabos kablys gali būti sumontuotas daugumoje namelių be jokių problemų. Be pakankamos motorizacijos, svarbios ir tvirtinimo ant važiuoklės galimybės. Visuose nameliuose ant ratų pirmiausia reikia pažvelgti po transporto priemone.
Mobilieji namai paprastai susideda iš transporto priemonės važiuoklės ir pritvirtintos konstrukcijos. RV kėbulai beveik visada statomi ilgiau nei važiuoklė. Paveikslėlyje parodyta, kad originalus priekabos kablys (AHK) negali tilpti, nes rutulys sėdėtų po kėbulu. Dėl šios priežasties tarpas nuo važiuoklės galo iki kėbulo galo turi būti užtaisytas rėmo prailgintuvu. Tada ant šio rėmo prailginimo montuojamas AHK arba krovinių laikiklio laikiklis. Šis tarpas vadinamas iškyša. Kad būtų galima nustatyti, kuris priekabos prikabintuvas yra tinkamas, pirmiausia reikia išsiaiškinti šiuos dalykus:
Ar reikalingas AHK transporto priemonei su (galimu) rėmo prailginimu, ar AHK reikalingas transporto priemonei su netinkamu rėmo prailginimu, ar AHK reikalingas transporto priemonei be rėmo prailginimo?
Dešinysis priekabos kablys
Jei naudotinas, atnaujinamas rėmo prailginimas jau sumontuotas gamykloje, reikalingas tik atitinkamas priekabos prikabintuvas. Mūsų specialistai turi prieigą prie didelės duomenų bazės, kurioje surašėme beveik visus Europoje pagamintus namelius ant ratų. Be tinkamo priekabos prikabinimo, tai taip pat leidžia nustatyti tinkamą rėmo prailginimą, jei jo dar nėra. Tačiau kadangi nameliai ant ratų yra įrengti individualiai, gali atsitikti taip, kad, pavyzdžiui, teks perkelti nuotekų rezervuarą, pertvarkyti atramas ar pertvarkyti priedus. Tokiais atvejais reikėtų kreiptis į specializuotą dirbtuvę.
Svarbiausia: D reikšmė
Konstrukcijos D vertė turi lemiamos įtakos renkantis tinkamą priekabos kablį. D vertė yra vilkimo įtaiso stiprumo matas, kuris apskaičiuojamas pagal fiksuotą formulę. Tačiau tam įtakos turi keli veiksniai, pvz. B. leistina bendra velkančiosios transporto priemonės masė ir leistina priekabos apkrova, kurią nustato bazinės transporto priemonės gamintojas ir kuri negali būti keičiama. Taigi yra du skirtingi aspektai, ar transporto priemonė turi leistiną priekabos apkrovą ir ar pakanka kablio D vertės. Apskritai abu turi tikti. Priekabos krovinys paprastai jau yra jūsų automobilio dokumentuose, net jei nėra sumontuota sankaba. Tačiau mūsų didelė duomenų bazė taip pat dokumentuoja, kokiai važiuoklei priekabos apkrovos yra leistinos.
Taip pat atkreipkite dėmesį: galinės ašies apkrova
Velkant priekabą, velkančiojo automobilio galinės ašies apkrovą didina vertikali apkrova, veikianti jungiamąjį rutulį. Kai kuriuose nameliuose ant ratų dėl to gali būti perkrauta galinė ašis. Pažymėtina, kad galinės ašies apkrovos F padidėjimas yra didesnis nei vertikalioji apkrova S. Galinės ašies apkrovos padidėjimą F galima apskaičiuoti pagal šią formulę:
F=S x (R+T): R
Pavyzdys: Ratų bazė (R): 2500 mm Iškyša (Ü): 1100 mm Atramos apkrova (S): 75 kg Čia galinės ašies apkrovos padidėjimas dėl svorio, kai naudojama visa atraminė apkrova, kuria priekaba spaudžia movą kamuolys būtų didžiulis 108 kg.
Pristatymo apimtis:
Priekabos kablys be rėmo prailginimo
- Svoris
- 70 kg
- Atsparus
- 2000 kg
- Tvirtinimo technikos rūšis
- Kitas