Garantijos ir prekių grąžinimo sąlygos

Garantija

Visoms prekėms, kurias įsigijote elektroninėje parduotuvėje Patogiai.lt, suteikiama gamintojo garantija, kurios sąlygas ir terminus galite rasti prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Susidūrus su problemomis dėl prekių kokybės, rekomenduojame kreiptis tiesiai į įgaliotuosius prekių aptarnavimo centrus, kurių kontaktinė informacija yra visada nurodoma prekės garantiniame talone. 

Norint išvengti nesusipratimų, rekomenduojame visada atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas, taip pat patikrinti, ar teisingai užpildytas garantinis talonas. Mat garantinis talonas galioja tik tuomet, kai jame teisingai ir tiksliai nurodytas prekės modelis, gaminio serija, numeris, pardavimo data, yra uždėtas pardavėjo antspaudas su jo įgalioto asmens bei pirkėjo parašais. 

Perduodami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentus ir prekės garantinį taloną. Garantijos galiojimu laikotarpiu, remonto darbai atliekami nemokamai. 

SVARBU: Įsigijus prekę internetu, pirkimo dokumentu yra laikoma sąskaita faktūra, kurią gaunate kartu su preke ir/arba elektroniniu paštu.

Prekės grąžinimas

Įsigiję prekių internetu, turite teisę per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami apie tai el. paštu: uzsakymai@patogiai.lt.

Tuo atveju, jei nusipirkę prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, galite grąžinti pirkinį mums per 14 darbo dienų, kurios skaičiuojamos nuo pristatymo dienos. Nekokybiška prekė bus nemokamai pakeista nauja arba Jums bus grąžinti už prekę sumokėti pinigai. Pinigų grąžinimo atveju nuo sumokėtos sumos atskaitomi su logistika susijusias išlaidas – pristatymo ir užnešimo kaštus padengia klientas.

Kokybiškos optikos ir elektronikos, kompiuterinės ir buitinės technikos prekės gali būti grąžinamos tik per LR teisės aktuose bei pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą. 

Kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti prekę nauja ir kokybišką arba grąžinti už pirkinį sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217. 

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • dėvimos prekės ( pavyzdžiui, ausinės, barzdaskutės, epiliatoriai ir pan.) gali būti grąžintos tik tuo atveju, jei nebuvo panaudotos;
  • prekė turi būti pirkėjo nesugadinta; 
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Ši sąlyga netaikoma tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė; 
  • grąžinama prekė privalo turėti visą komplektaciją, kurią pirkėjas gavo įsigydamas pirkinį; 
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris jums pateikiamas kartu su preke. 

Iškilus papildomiems klausimams, prašome kreiptis nemokamu informacijos telefonu +370 (615) 44 045‬ arba el. paštu: uzsakymai@patogiai.lt

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Daugiau apie naudojamus slapukus skaitykite privatumo politikoje.