Büttner ličio jonų baterija
Büttner LiFePO4 borto akumuliatorius
Specialiai sukurtas ličio didelio efektyvumo akumuliatoriams. Didelis saugojimo pajėgumas, nedidelis svoris ir aukšto ciklo stabilumas apibūdina „BÜTTNER ELEKTRONIK“ lėktuvo „LiFePO4“ bateriją . Baterijų valdymo sistema (BMS) stebi baterijas viduje. Inverterių veikimas, net ir esant didesnei išėjimo galiai, galimas be jokių problemų. Kabeliai yra įsukami tiesiai, taip pat galima atsukti apvalius polius, o ličio maitinimo akumuliatorius yra ateities saugojimo sistema, kurią toliau tobulino „BÜTTNER ELEKTRONIK“. Buvo apsvarstytas greitas ir pilnas įkrovimas važiuojant per stiprintuvą ir BCB, taip pat optimalus įkrovimas per mūsų saulės sistemas, kurių reguliavimas gali būti nustatytas į ličio operacijas.
Tinka ...
- didelė ciklinė apkrova kelionės transporto priemonėje ir jūrų naudojimas
- Saulės sistemos ir keitiklio veikimas
- stacionarios sistemos
Verta žinoti apie LiFePO4 ličio baterijos technologiją
Būsimos baterijos technologija, laikoma kritine
Tai laikoma pirmaujančia baterijos technologija, o numatomi šie svarstymai - tikriausiai tai -. Bet pakalbėkime apie tai, ar ličio baterijos technologijos privalumai gyvenamojo automobilio vairuotojui šiuo metu yra tokie dideli, kaip ir visur. Praėjusiais metais įvairiuose leidiniuose buvo pristatyti „LiFePO4“ baterijų leidiniai. Remiantis techniniais duomenimis, buvo aišku, kad ši baterijos technologija viršijo viską, kas anksčiau buvo ant baterijų svorio. Tai, kad šios išmokos turėjo būti perkamos už didelę kainą, buvo daug mažiau problemos. Ji netgi nustatė lyginamuosius skaičiavimus, kuriuos baterijos tipas per visą terminą buvo pigiausias. Nugalėtojas visada buvo LiFePO4 baterija. Kritinis skaitytojas taip pat pastebės, kad visos projekcijos pagrįstos gamintojo informacija. Tai, ką verta, mes galime, taip pat redaktoriai, šiuo metu ne visai realistiški, nes - kaip ir bet kurioje naujoje baterijos technologijoje - nėra ilgalaikės patirties. Vienas dalykas yra aiškus: esant šiuo metu populiarioms mažmeninėms kainoms, sąskaita veikia tik tada, kai baterijos trunka tiek, kiek paskelbta.
Labai didelė gyvenimo trukmė
Įdomu tai, kad numatoma gyvenimo trukmė toje pačioje apkrovoje, priklausomai nuo gamintojo, labai skiriasi nuo 2000 iki 5000 ciklų. Kyla klausimas: ar vienas konservatyvus rinkinys yra lygus, o kiti prognozuoja, kad jų baterija beveik visiškai ištuštėja kiekvieną dieną beveik 14 metų.
Greitas įkrovimas vairuojant
Teoriškai, jokių problemų. Generatorius (kintamosios srovės generatorius) yra suprojektuotas taip, kad net ir nenaudojant veiktų labai didelės srovės. Praktiškai tai veiks su „Euro 6“ ir su daugeliu „Euro 5“ transporto priemonių, bet ne lengviau. Šios transporto priemonės daugiausia yra aprūpintos krovinių valdymo sistema. Tai reiškia, kad generatorius tiesiog visiškai išsijungia, priklausomai nuo starterio akumuliatoriaus įtampos lygio, nepriklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovimo būsenos. Paspaudus režimą, sugrįžta tam tikra galia arba kai didesnis vartotojas įkrauna starterio akumuliatorių. Kadangi ši problema, žinoma, taikoma visiems akumuliatorių tipams ne tik „LiFePO4“.
Pastaba apie naudotų baterijų šalinimą
Būk pirmas! Palik prekės atsiliepimą. |